COMANDĂ

Cum comand?

Comenzile se pot face la depozitele noastre, telefonic (atât la depozite, cât și apelând consultanții noștri online) sau online, pe www.mrstone.ro. Pe cât de simplu, atât de rapid. Pașii sunt simpli: adaugi produsele dorite în coș, completezi datele de facturare și livrare, trimiți comanda. Mai multe detalii găsești pe pagina „Cum comand?”.

De asemenea ai posibilitatea de a crea un cont pentru a păstra evidențele comenzilor tale și pentru a beneficia de unele facilități. Mai multe despre beneficiile contului pe pagina „Cont client la MR. STONE”.

Cum pot contacta un specialist în piatră naturală?

Deși nu este o muncă ușoară faptul de a găsi un specialist în piatră naturală, noi avem cel puțin unul la fiecare depozit și punct de lucru. MR. STONE îți pune la dispoziție specialiștii în piatră naturală pentru a te ajuta să alegi materialele cele mai potrivite în funcție de proiectul tău.

Avem specialiști în piatră naturală și online. Când accesezi mrstone.ro ai la dispoziție o fereastră de chat în care unul din consultanții noștri îți vor răspunde la întrebări.

Prin urmare, nu trebuie sa te îngrijorezi. Fie că ești la unul din depozitele noastre, fie ca te afli pe site-ul nostru, un specialist în piatră naturală îți va fi alături până la livrarea comenzii.

Aspecte cheie la contactarea unui consultant MR. STONE

Primul pas pentru a te ajuta cu informații cât mai relevante este proiectul tău. Spune-ne cât mai detaliat despre ce este vorba. Recomandăm să păstrezi legătura cu un singur consultant pe parcursul întregului proces, astfel acesta va cunoaste toate detaliile proiectului și va putea să vină cu sugestii și soluții eficiente pentru orice problemă sau modificare poate apărea.

Pentru a putea urmării desfășurearea întregului proces și pentru a avea o evidență clară a solicitărilor și a datelor importante legate de proiectul tău, recomandăm comunicarea prin email. Astfel toate detaliile și datele solicitate vor fi la îndemâna consultantului MR. STONE, dar și la îndemana ta pentru a verifica orice detaliu referitor la comanda, materiale, posibilele modificari, confirmări, poze ale materialelor, etc.

Este necesar să vin la depozit sau pot comanda online?

Noi chiar îți recomandăm o vizită la unul din depozitele noastre (poți găsi locația acestora aici). La depozitele MR. STONE, specialiștii în piatră naturală îți vor prezenta toate produsele, îți pot oferi sfaturi personalizate în funcție de proiectul tău și te pot sfătui în privința intreținerii pietrei naturale.

Ce avantaje au comenzile online?

Avantajele sunt multiple. De exemplu:

  • Comenzile pot fi înregistrate oricând, la orice oră, fiind preluate în ordinea înregistrării lor
  • Poți verifica direct din contul tau MR. STONE traseul comenzii de la înregistrare până la livrare
  • Ai la îndemâna oricând istoricul comenzilor tale și produsele comandate

Cum pot comanda produse cu dimensiuni speciale?

E foarte important ca înainte de a ne trimite comanda pentru produse cu dimensiuni speciale să te consulți cu montatorul pentru a te asigura că dimensiunile sunt corecte. Solicitările speciale se pot face la adresa de email sales@mrstone.ro.

Dacă dorești, poți să ne trimiți schița sau chiar proiectul prin email iar unul din specialiștii noștri va reveni cu un răspuns în cel mai scurt timp.

Pot comanda și produse tăiate la dimensiuni personalizate (ex: blaturi, glafuri, trepte, cotratrepte, etc)?

Da, poți! Avem o gamă largă de materiale disponibile pentru produsele tăiate la dimensiune personalizată. Din aceste materiale se pot taia atât piese speciale cum ar fi blaturi de bucătărie sau baie, glafuri, trepte, contratrepte, cât și alte piese cu uz total diferit.

Comanda minimă pentru elementele speciale este de 4mp. Iar termenul de livrare pentru acestea este de 3-6 săptămâni, în funcție de cantitate și material. Pentru dimensiunile personalizate, comenzile se preiau în ordinea sosirii lor, astfel încât în perioadele cu un număr mai mare de comenzi termenul de livrare poate fi mai mare decât cel normal.

IMPORTANT! Din momentul confirmării comenzii și trimiterea în lucru a elementelor, aceasta nu mai poate fi modificata. Este foarte important să te asiguri că masurătorile sunt făcute bine, de preferat de aceași echipa care va realiza și montajul.

Cum pot modifica sau anula o comandă activă?

Dacă este vorba de un produs pe stoc, procesul este simplu și rapid. În funcție de suma și modalitatea de plată, banii se pot returna cash sau prin transfer bancar.

Atunci când e vorba de produse la comandă sau elemente speciale (blaturi, glafuri, trepte, contratrepte, etc), din momentul achitării avansului, comanda nu mai poate fi modificată sau anulată.

Conform celor de mai sus, dacă comanda ta este eligibilă pentru a fi modificată sau anulată, poți contacta consilierul MR. STONE desemnat. Datele de contact se pot găsi la pagina de CONTACT.

PLATĂ/FACTURARE

Cum plătesc?

Pentru comenzile online, după ce faci comanda prin intermediul magazinului nostru online, un consultant te va contacta pentru confirmarea comenzii. Ulterior vei primi o factură proformă prin e-mail. Aceasta poate fi achitată prin OP (ordin de plată).

Comenzile făcute la unul din depozitele MR. STONE, se pot achita cash (avans sau integral) chiar la caseria din incinta depozitului sau prin OP (ordin de plată). Limitele de plata cash la depozitele noastre sunt până în 10.000 de lei, pentru persoane fizice și până în 5000 de lei, pentru persoanele juridice. Din momentul în care am primit confirmarea plății (de obicei, nu mai mult de 24 de ore), putem stabili detaliile de livrare.
Momentan, plata comenzii cu cardul direct pe site nu este implementată.

IMPORTANT! Facturile pentru produsele în stoc se achită integral, inainte de livrare. Pentru produsele pe comandă, cu termen de livrare, se achita cel puțin 40% din suma de pe factură, în momentul comenzii, iar diferența se plătește la inștiințare (atunci când vei fi anunțat că produsele sunt pregătite de livrare).

Am comandat online, dar nu am primit factura. Cum trebuie să procedez?

Imediat după ce comanda a fost facturată o să primești un email cu factura. Dacă aceasta nu a ajuns la tine, poți să-ți contactezi consultantul MR. STONE, iar acesta va retrimite factura în cel mai scurt timp.

Am greșit datele de facturare. Se poate refactura comanda?

Da. În cazul în care comanda este finalizată, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii inițiale și emiterea unei noi facturi. Refacturarea se poate face doar în cadrul aceleiași luni contabile și doar pentru facturile ce depășesc valoarea de 1000 de lei.

Pentru a solicita o refacturare, te rugăm să contactezi consultantul tău MR. STONE sau departamentul de contabilitate la adresa contabilitate@mrstone.ro

LIVRARE

Livrarea este inclusă în preț?

Costul transportului nu este inclus în prețul produsului. Dar la finalizarea și confirmarea comenzii, acesta poate fi negociat. Colaborăm cu o gamă vastă de transportatori, iar acest lucru este un beneficiu pentru tine. În funcție de bugetul ales, noi îți vom comunica cele mai bune oferte pentru transport și termenul de livrare al acestora.

MR. STONE nu percepe nici o taxă sau comision suplimentare pentru furnizarea transportului. Pentru a păstra transparența, transportul va fi achitat la livrarea produselor.

Cand se livrează comanda mea?

Pentru produsele disponibile în stoc, livrarea (la nivel național) poate fi realizată între câteva ore* și 1-3 zile lucrătoare din momentul înregistrării plății în sistem.

Pentru produsele care nu sunt pe stoc sau a pieselor/elementelor speciale, termenii de livrare pot să difere și se anunță în momentul preluării comenzii.

Dacă ai ales să ridici comanda din unul din depozitele noastre, atunci când produsele tale sunt pregătite, îți vom trimite un email sau te vom contacta telefonic pentru ați comunica data în care le poți ridica.

Din momentul stabilirii unui termen de livrare, încercăm să facem tot ce ne stă în putință pentru a ne respecta partea. În unele cazuri, există situații pe care nu le putem controla (sărbători locale, accidente sau evenimente rutiere, crize politice care afectează transporturile internaționale, prin urmare și relația cu furnizorii noștri, situații datorate programului transportatorilor parteneri, pe care nu le putem prevedea, situații extreme datorate condițiilor de vreme, accesul dificil la adresă, etc.). În aceste situații îți vom comunica cât mai repede eventualele modificări și posibilele soluții.

*Depinzând de momentul în care s-a înregistrat plata și de disponibilitatea mijloacelor de livrare.

IMPORTANT! Pentru a alfa stadiul comenzii tale contactează-ți consultantul de vânzări de la MR. STONE! Pentru a simplifica procedura, poți să trimiți un e-mail cu datele comenzii (numărul facturii, numele, etc), iar consultantul MR. STONE desemnat va găsi mai ușor comanda și poate să-ți comunice starea acesteia.

Cat timp e rezervată comanda mea în depozit?

După efectuarea plății, produsele vor fi rezervate în depozit 10–12 zile calendaristice. După această perioadă, este posibil ca prețul să sufere modificări sau produsele să nu mai fie disponibile.

IMPORTANT! Dacă dorești să ridici comanda direct de la depozit cu mașina proprie, te rugăm să ții cont de faptul că piatra naturală este un produs cu o greutate destul de mare.

E nevoie de stivuitor sau transpalet pentru încărcarea și descărcarea mărfii?

Nu intotdeauna, dar pentru cantități mari recomandăm utilizarea lor. Deși unele produse vin ambalate în cutii sau în folie și pot fi încărcate și descărcate manual, recomandăm utilizarea utilajelor potrivite pentru încarcarea și descărcarea mărfii.

La depozitele MR. STONE, produsele sunt încărcate cu ajutorul utilajelor potrivite, astfel evitând accidente.

Cum pot măsura cantitativ marfa primită?

Depinzând de modul de aranjare în palet sau în cutii, formula de calcul al dimensiunii poate să difere. Te rugăm să contactezi un consilier MR. STONE pentru a te ajuta să verifici cantitativ marfa.

Ce fac dacă am primit o comandă necorespunzatoare?

Înainte de orice altceva, trebuie să știi că unele materiale sunt păstrate la depozitele noastre sau la furnizorii noștri în aer liber. Astfel unele plăci sau produse pot avea urme de praf sau pot fi umede (din cauza ploii sau a zăpezii). Aceste detalii nu afecteaza calitatea produselor.

De asemenea pot exista diferențe de nuanță între produsele văzute în depozitele MR. STONE și comanda livrată. Piatra naturală este un material creat și modelat de natură, prin urmare pot exista variații de nuanță depinzând de lotul din care a fost extrasă.

Dacă, chiar și așa produsul diferă prea mult pentru a fi doar mâna naturii, trebuie urmați câțiva pași simpli pentru a ușura procesul de identificare și rezolvare a situației neplacute.

Dacă marfa se alfă în depozitul nostru și ai optat pentru a o ridica personal, orice sesizare se poate adresa chiar specialistului în piatră naturală prezent la depozitul MR. STONE iar el te va ajuta în soluționarea oricărei situații neplacute.

Dacă marfa a fost livrată la adresa solicitată:

  1. fotografiază produsele primite, chiar înainte de a le descărca din mijlocul de transport
  2. contactează consultantul MR. STONE desmenat comenzii tale
  3. trimite pozele realizate, datele comenzii tale și o scurtă descriere a situației întampinate la adresa de email sales@mrstone.ro

Pentru analizarea acestor cazuri se alocă cea mai mare atenție. Dorim ca în cel mai scurt timp să revenim cu un răspuns și să te ajutăm în rezolvarea situației.

MONTAJ ȘI ÎNTREȚINERE

Este piatra naturală recomandată pentru încălzirea în pardoseală?

Având calitatea de a reține căldura, piatra naturală este alegerea perfectă dacă optezi pentru încălzirea în pardoseală. Important este însă faptul de a alege o grosime potrivită. Deși poate avea orice grosime, recomandăm ca aceasta să fie cât mai mică pentru un transfer termic optim și rapid.

IMPORTANT! Datorită schimbărilor mari de temperatură, recomandăm utilizarea adezivilor elastici, speciali pentru piatră naturală și încălzire în pardoseală.

Degivrarea electrică, poate fi folosită cu piatră naturală?

Da, sistemele de degrivare electrică pot fi folosite. Dacă dorești să implementezi un sistem cu degrivare electrică, la fel ca și în cazul încălzirei în pardoseală, recomandăm utilizarea adezivilori elastici.

Există piatră naturală antiderapantă?

Da. Acest lucru se datorează finisajului acesteia. Piatra naturală cu forme regulate și/sau cu finisaj mat periat are o aderență sporită, dar în perioada rece recomandăm utilizarea nisipului pentru a evita crearea unei pelicule de gheață. NU FOLOSI NICIDECUM SARE, aceasta poate dăuna afectând ireversibil piatra naturală, indiferent de materialul din care este.

IMPORTANT! În cazul folosirii nisipului, recomandăm curățarea frecventă a suprafeței pentru a păstra finisajul curat și pentru o mai bună rezistență în timp.

Cum pot proteja piatra naturală?

Cea mai bună soluție este prevenirea. Dar fiindcă nu avem control asupra tuturor situațiilor și evenimentelor, recomandăm utilizarea unui impregnant special pentru piatră naturală.

ALTE ÎNTREBĂRI

Contact și program de lucru

Informații detaliate despre locație, date de contact, cât și programul detaliat de lucru al fiecărui departament și punct de lucru se găsesc pe pagina de CONTACT.

  • Programul de lucru pentru comenzile online este de Luni până Vineri de la 08:00 – 18:00 și Sâmbătă, de la 08:00 – 15:00.
  • Programul normal de lucru pentru depozitele MR. STONE este de Luni până Vineri de la 08:00 – 19:00 și Sâmbătă, de la 08:00 – 15:00.

Pot înlocui un produs cu altul?

Da, dacă marfa se află în depozitul nostru și este eligibilă pentru retur.

Din ce țară e produsul comandat?

MR. STONE are surse directe a celor peste 125 de tipuri de piatră naturală comercializată. Importăm piatră din America de Sud, America de Nord, Asia și Europa. Deși țara de proveniență poate fi importantă pentru unele persoane, pentru noi calitatea devine factorul principal de interes.

În cât timp primesc banii înapoi în urma returului?

MR. STONE îți va rambursa în cel mai scurt timp contravaloarea produselor. Termenul maxim este de 14 zile calendaristice de la primirea produselor de către MR. STONE.